| Litter star world |
"Jika aku jatuh hati"
Thursday 21 February 2013 • 02:05 • 0 comments
"Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMU, agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMU. Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku untuk menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMU, agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu. Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya, agar tidak berpaling daripadaMU. Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMU. Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMU, jangalah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU. Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMU, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMU. Ya Allah, jika Kau halalkan aku merindui kekasihMU, jangan biarkan aku melapaui batas sehingga melupakan aku kepada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMU. Amin.."


FUTURE
The star owner
Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy .

TAKE A NOTE !


HOME


UPDATE STATUS

i love you
1:29 pm
DATE : 5/1/2013







BLOG ARCHIVE


CREDIT SECTION

Coding basecode by: Afiqah
Edit template by: Izyanyancinnamon
Owner blog: Your name
Best view:Mozilla firefox
Others:(♥♥)

Remember!!dont remove this section!!